Peugeot Experience viert lustrum

De Peugeot Experience in Nederland bestaat vijf jaar. Peugeot kijkt tevreden terug op de eerste jaren van het productadviescentrum in Breukelen. Meer dan tweehonderdduizend mensen hebben inmiddels een bezoek gebracht aan het opvallende blauwe gebouw langs de A2.

Peugeot heeft de Experience in het leven geroepen om mensen in alle rust de gehele modellijn van Peugeot te laten ontdekken. Van alle modellen zijn exemplaren aanwezig om een proefrit in te maken. Het centrum is alleen bedoeld ter oriëntatie, wanneer de auto is gevonden die het best aansluit op de wensen van de klant, wordt deze doorverwezen naar zijn lokale Peugeot-dealer.

In vijf jaar tijd is Peugeot erin geslaagd de beoogde doelstellingen te realiseren, namelijk het verhogen van de naamsbekendheid van het merk Peugeot, het versterken van de merkidentiteit en het benadrukken van de merkwaarden esthetiek, dynamiek, zekerheid en innovatie. Regelmatig was het centrum bovendien het podium van Europese presentaties en voorintroducties voor het Nederlandse publiek. Momenteel staat Peugeot Experience voor een groot deel in het teken van de Nederlandse introductie van de nieuwe modellen 4007 en 207 SW.

Tags:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *